Potřebovat pomoc?
Napište nám e-mail a my se vám ozveme zpět do 2 - 48 hodin!
Kde se nachází můj balíček a jak mohu změnit doručovací údaje?
V případě, že jste prošvihli lhůtu pro změnu a balíček je již na cestě, budete moci upravit doručovací údaje prostřednictvím odkazu v SMS nebo e-mailu, který obdržíte před doručením od doručovací služby.
Vrácení zboží
Pokud chcete vrátit produkt, vyplňte prosím formulář na níže uvedeném odkazu. Pro registraci zadejte číslo vaší objednávky (CZ-XXXXX) a e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste použili při zadávání objednávky. Vyplněný formulářy prosím přiložte k zásilce.
Jste odpovědní za dodání vybraných položek do našeho skladu. Náklady na vrácení zboží k nám nehradíme.
Zpáteční adresa pro balík je: GP Group d.o.o., Študljanska cesta 104, 1230 Domžale, Slovenija
Levnější zpáteční zásilku (pouze 150 Kč) můžete také zakoupit zde: Return shipment
Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14 denní lhůta pro vrácení.
Výrobek, který chcete vrátit, musí být v původním stavu: nový, čistý, se štítkem, v originálním balení, nepraný a nenošený. Vyhrazujeme si právo odmítnout vaši žádost, pakliže obdržíme produkt, který tyto podmínky nesplňuje. Tyto podmínky neplatí, pokud vracíte starší výrobek jako reklamaci poškození.
Pokud si přejete vyměnit produkt za jinou velikost nebo barvu, musíte zadat novou objednávku. Na to máte 14 dní od data doručení zásilky. Pokud chcete vrátit produkt, vyplňte prosím formulář na níže uvedeném odkazu. Pro registraci zadejte číslo vaší objednávky (CZ-XXXXX) a e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste použili při zadávání objednávky. Vyplněný formulářy prosím přiložte k zásilce.
Za doručení vybraných položek do našeho skladu jste zodpovědní vy, v tomto případě nehradíme náklady na vrácení, ale nabízíme levnější možnost zpětné dopravy, kterou si můžete zakoupit zde: Return shipment
Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, obdržíte kupní cenu do 14 dnů.
Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14denní lhůta pro vrácení.
Výrobek, který chcete vrátit, musí být v původním stavu: nový, čistý, se štítkem, v originálním balení, nepraný a nenošený. Vyhrazujeme si právo odmítnout vaši žádost, pakliže obdržíme produkt, který tyto podmínky nesplňuje. Tyto podmínky neplatí, pokud vracíte starší výrobek jako reklamaci poškození.
Pokud z jakéhokoli důvodu nejste se svým nákupem zcela spokojeni, máte 14 dní (od data, kdy jste zboží obdrželi) na to, abyste nám jej vrátili a dostali zpět plnou částku.
Je něco, co nemůžu vrátit?
Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14denní lhůta pro vrácení.
Děláme vše pro to, abychom vrácení zboží zpracovali co nejrychleji. Po obdržení vašeho vrácení v našem skladu jej zpracujeme do 14 pracovních dnů. Na vašem track and trace, který obdržíte s vrácenou zásilkou, můžete vidět, kdy balíček dorazil do našeho skladu. Od té doby začíná běžet 14 pracovních dnů. Po vrácení peněz o tom obdržíte zprávu. Upozorňujeme, že může trvat až 7 dní, než se refundace zobrazí na vašem bankovním účtu.
Při vrácení výrobku Vám bude částka připsána na účet pomocí původního způsobu platby, jakmile vrácené zboží obdržíme a zpracujeme. V případě, že byla objednávka hrazena dobírkou, zašlete nám, prosím, Vaše bankovní spojení v mezinárodním formátu IBAN.
Vezměte prosím na vědomí, že doručení zásilky k nám může trvat až týden, když jsou doručovací služby vytížené nebo je mezi tím víkend, ale nebojte se, až váš balíček obdržíme, zkontrolujeme ho a zařídíme vše potřebné pro vrácení peněz.
Reklamace
Snažíme se, abyste byli s každým nákupem a našimi produkty spokojeni, ale někdy se mohou vyskytnout nepříjemnosti. Pokud jste obdrželi poškozený produkt nebo produkt, který neodpovídá popisu, použijte prosím formulář na kartě „Jak mohu vrátit zboží?“ výše a vaše reklamace bude vyřízena co nejdříve.
Pokud máte jen dotaz nebo jiný typ problému, napište nám prosím na adresu info@heroclothing.cz a my se vám co nejrychleji pokusíme odpovědět.
Právo na odstoupení od smlouvy
Vaše spokojenost jako našeho váženého zákazníka je pro nás důležitá.
Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14denní lhůta pro vrácení.