Reklamace a vrácení zboží

Potřebovat pomoc?

Napište nám e-mail a my se vám ozveme zpět do 2 - 48 hodin!

Kde se nachází můj balíček a jak mohu změnit doručovací údaje?

Po úspěšném dokončení objednávky jste obdrželi potvrzení na e-mail. V tomto potvrzovacím e-mailu se nachází také odkaz pro případnou změnu údajů. Odkaz je aktivní dvě hodiny – po uplynutí této doby již změny nejsou možné, protože zásilka je obvykle již na cestě. Na stránku pro změnu údajů se můžete dostat také zde Sledování zásilek

V případě, že jste prošvihli lhůtu pro změnu a balíček je již na cestě, budete moci upravit doručovací údaje prostřednictvím odkazu v SMS nebo e-mailu, který obdržíte před doručením od doručovací služby.
Svoji zásilce můžete sledovat na následujícím odkazu: Sledování zásilek. Pokud se stav zásilky jeden den nezmění, není třeba se obávat – pravděpodobně doručovací služba jen neaktualizovala stav. Pokud se však stav nezmění několik dní, kontaktujte nás prosím a zjistíme, co se se zásilkou děje.

Vrácení zboží

Pokud chcete vrátit produkt, vyplňte prosím formulář na níže uvedeném odkazu. Pro registraci zadejte číslo vaší objednávky (CZ-XXXXX) a e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste použili při zadávání objednávky. Vyplněný formulářy prosím přiložte k zásilce.

Jste odpovědní za dodání vybraných položek do našeho skladu. Náklady na vrácení zboží k nám nehradíme.
Zpáteční adresa pro balík je: GP Group d.o.o., Študljanska cesta 104, 1230 Domžale, Slovenija

Levnější zpáteční zásilku (pouze 150 Kč) můžete také zakoupit zde: Return shipment

Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14 denní lhůta pro vrácení.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být v původním stavu: nový, čistý, se štítkem, v originálním balení, nepraný a nenošený. Vyhrazujeme si právo odmítnout vaši žádost, pakliže obdržíme produkt, který tyto podmínky nesplňuje. Tyto podmínky neplatí, pokud vracíte starší výrobek jako reklamaci poškození.

Pokud si přejete vyměnit produkt za jinou velikost nebo barvu, musíte zadat novou objednávku. Na to máte 14 dní od data doručení zásilky. Pokud chcete vrátit produkt, vyplňte prosím formulář na níže uvedeném odkazu. Pro registraci zadejte číslo vaší objednávky (CZ-XXXXX) a e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste použili při zadávání objednávky. Vyplněný formulářy prosím přiložte k zásilce.

Za doručení vybraných položek do našeho skladu jste zodpovědní vy, v tomto případě nehradíme náklady na vrácení, ale nabízíme levnější možnost zpětné dopravy, kterou si můžete zakoupit zde: Return shipment

Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, obdržíte kupní cenu do 14 dnů.

Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14denní lhůta pro vrácení.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být v původním stavu: nový, čistý, se štítkem, v originálním balení, nepraný a nenošený. Vyhrazujeme si právo odmítnout vaši žádost, pakliže obdržíme produkt, který tyto podmínky nesplňuje. Tyto podmínky neplatí, pokud vracíte starší výrobek jako reklamaci poškození.

Pokud z jakéhokoli důvodu nejste se svým nákupem zcela spokojeni, máte 14 dní (od data, kdy jste zboží obdrželi) na to, abyste nám jej vrátili a dostali zpět plnou částku.

Je něco, co nemůžu vrátit?

Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14denní lhůta pro vrácení.

Děláme vše pro to, abychom vrácení zboží zpracovali co nejrychleji. Po obdržení vašeho vrácení v našem skladu jej zpracujeme do 14 pracovních dnů. Na vašem track and trace, který obdržíte s vrácenou zásilkou, můžete vidět, kdy balíček dorazil do našeho skladu. Od té doby začíná běžet 14 pracovních dnů. Po vrácení peněz o tom obdržíte zprávu. Upozorňujeme, že může trvat až 7 dní, než se refundace zobrazí na vašem bankovním účtu.

Při vrácení výrobku Vám bude částka připsána na účet pomocí původního způsobu platby, jakmile vrácené zboží obdržíme a zpracujeme. V případě, že byla objednávka hrazena dobírkou, zašlete nám, prosím, Vaše bankovní spojení v mezinárodním formátu IBAN.

Vezměte prosím na vědomí, že doručení zásilky k nám může trvat až týden, když jsou doručovací služby vytížené nebo je mezi tím víkend, ale nebojte se, až váš balíček obdržíme, zkontrolujeme ho a zařídíme vše potřebné pro vrácení peněz.

Reklamace

Snažíme se, abyste byli s každým nákupem a našimi produkty spokojeni, ale někdy se mohou vyskytnout nepříjemnosti. Pokud jste obdrželi poškozený produkt nebo produkt, který neodpovídá popisu, použijte prosím formulář na kartě „Jak mohu vrátit zboží?“ výše a vaše reklamace bude vyřízena co nejdříve.

Pokud máte jen dotaz nebo jiný typ problému, napište nám prosím na adresu info@heroclothing.cz a my se vám co nejrychleji pokusíme odpovědět.

Právo na odstoupení od smlouvy

Vaše spokojenost jako našeho váženého zákazníka je pro nás důležitá.

Vezměte prosím na vědomí, že vrácení zboží není možné u spodního prádla nebo ponožek, pokud byl obal otevřen, u zboží ze speciálních slev, kde je to výslovně označeno, u zboží vyrobeného na míru nebo dle specifikací zákazníka a u zboží, u kterého uplynula 14denní lhůta pro vrácení.

Nemůžete najít uspokojivé odpovědi? Kontaktujte podporu

Reklamace a vrácení zboží

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu.

Lhůta pro odstoupení uplyne po 14 dnech ode dne, kdy zboží fyzicky převezmete Vy sami nebo Vámi uvedená jiná osoba kromě přepravce.

V případě, že si přejete produkt vyměnit za jiný, můžete tak učinit do 14 dnů od zakoupení produktu, ale je nutné zaplatit poštovné. Poplatek za dopravu zaplatíte při převzetí nového balíku s vyměněným zbožím.

V případě, že chcete produkty vrátit, můžete požádat o vrácení peněz. Vrácení a výměna poškozených a nesprávně přijatých produktů je zdarma.

Pokud se s Vámi výslovně nedohodneme jinak, provedeme vrácení těchto prostředků stejnou platební metodou, kterou jste použili pro původní transakci. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů. Vrácení částky můžeme pozdržet, dokud neobdržíme zpět zboží, nebo dokud nedodáte doklad o tom, že jste zboží zpět odeslali, podle toho, co nastane dřív.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být v původním stavu: nový, čistý, se štítkem, v originálním balení, nepraný a nenošený. Vyhrazujeme si právo odmítnout vaši žádost, pakliže obdržíme produkt, který tyto podmínky nesplňuje. Tyto podmínky neplatí, pokud vracíte starší výrobek jako reklamaci poškození.

Vzorový formulář pro odstoupení
Tento formulář vyplňte a vraťte, pouze pokud si přejete od smlouvy odstoupit, a to na adresu: GP GROUP d.o.o., Študljanska cesta 104, SI-1230 Domžale, Slovenia, e-mail: info@heroclothing.cz, tel: 00386 (0)64 12 00 90 

Tímto oznamuji, že odstupuji od své smlouvy:

  1. O koupi následujícího zboží:
  2. Objednaného/přijaté dne:
  3. Jméno spotřebitele:
  4. Adresa spotřebitele:
  5. Darum
  6. Případě, že byla objednávka hrazena dobírkou, zašlete nám, prosím, Vaše bankovní spojení v mezinárodním formátu IBAN a BIC/SWIFT.

Levnější zpáteční zásilku (pouze 150 Kč) můžete také zakoupit zde: Return shipment